çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

9 Ocak 2010 Cumartesi


HAYATA BİR A.Q TESTİ
(EN MECAZINDAN..)

bgün gittim ya hani ben..
o da vardı ,
evet o bilmediğim..
dövme için gelmişti sanırım bugün.
ama tabii yine korkmuş millet benden
berk : '' sana kaç kere diycem şu suratını asıp gezme die '' dedi
büyük yargılar içermekteyim koskocaman .
ya bide son 12 gün..
yeniden varoluşuma..
geçse de seneye yaşamasam bu hissi.
lütfen tanrım en güzelinden dualarımı yanıtla ..
samet aradı beni bgün dersteydim açamadım..
yazın yine hep birlkteyiz
ömrüm gün saymakla geçti .
3 gün sonra da kardeşim burda..
canını okuycazz istanbul !!!

... sadece yanılmak istediğim için yanıldım
... gerisi palavra ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder