çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

10 Haziran 2010 Perşembe

Kalem Sercan' da

Korkuyorum;
Ya gidersen sana daha doya doya bir gel bile diyemeden?
Ya silinirse tüm siyahlar?
Ya kırmızılar dökülürse yine dudaklarımdan?
Sonu mutlu bitmek zorunda değilya tüm masalların.
Korkuyorum;
Ya yanlış ellerse bizi yazanlar?...
Evet korkuyorum;
Ya birdaha esmez ise tesadüfüne teslim olmuş ruhumdan,
Sarılara bulanmış saçlarına rüzgar?
Ya serbest kalmışsa tüm benliğimle zincire sürgün ettiğim kargaşa?
Hani sen gerçekten ağlarsında,
Nedenine inanmazlar ya,
Ya öyle bakarsan gözyaşlarıma?
Korkuyorum;
Ya armağan edrsen bana ürkek sesin yerine sükutu?
Korkuyorum;
Ya aşksa bu?...
( kusura bakma kuzu yazamıodum uzun zamandır :/ )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder